آفتاب

واکنش هلالی (مداح) به خبر دستگیری اش | آخرین جزئیات شایعه «دستگیری مداح ها» +عکس و صوت

واکنش هلالی (مداح) به خبر دستگیری اش | آخرین جزئیات شایعه «دستگیری مداح ها» +عکس و صوت

خبر بازداشت و دستگیری چند مداح هفته گذشته در فضای مجازی منتشر و با توئیت یک نماینده جدی تر شد. در شایعات نام رضا هلالی و روح الله بهمنی به عنوان دو مداح دستگیرشده مطرح بود. رضا هلالی با انتشار یک فایل صوتی در این خصوص واکنش نشان داد. عکس هلالی و بهمنی مداحان مورد اشاره در شایعات نیز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: ماجرای بازداشت مداح ها به جرم جاسوسی و ...

بیشتر بخوانید: علت سکوت نهادهای مرتبط درباره شایعه دستگیری مداح ها

بیشتر بخوانید: توییت یک نمازنده درباره شایعه بازداشت مداحان .

به گزارش آفتاب، چند روزی است که در فضای مجازی اخباری دال بر دستگیری دو مداح مشهور کشور دست به دست می‌شود؛ اخباری که هنوز اطلاع چندانی از صحت و سقم آن در دست نیست.

باشگاه خبرنگاران نوشت: دو مداح مشهور کشور به دلیل مسائل امنیتی و مالی بازداشت شدند؛ این خبری بود که چند روز متوالی بر سر زبان‌ها افتاد و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. شنیده‌ها از آن حکایت داشت که عدم حضور این دو چهره در مجلس سوگواری سالروز شهادت امام صادق (ع)  نقطه شروع این حواشی بوده است؛ شایعاتی دنباله‌دار که کار را به جاهای باریک کشاند و تا جایی پیش رفت که رضا هلالی، یکی از چهره‌های مورد اتهام، با انتشار فایلی صوتی،  پیرامون این موضوع توضیحاتی داد و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

همچنین یک پایگاه خبری گزارش داد: عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی که چند روز قبل شایعاتی مبنی بر بازداشت آن ها منتشر شده بود در مراسم تشییع یکی از پیرغلامان اهل بیت حاضر شدند.

صحبت‌های هلالی را در فابل صوتی زیر بشنوید./ در ادامه عکس حضور این دو مداح در مراسم مذکور را نیز ببییند... این فایل هفته گذشته منتشر شد...


[span][span][span]
کد N1738692

وبگردی